26 Ocak 2020 Pazar

İnsanlık Artık Gitmiyor..

İnsanlık;Duygu ve düşüncelerin temiz bir şekilde dışa yansıma olayı diye biliriz hep,

Peki ya öyle mi gerçekten,İnsanlık gerçekten temiz olmak mı , iyi olmak mı nedir gerçekte bu kelimenin anlamı?

Günümüzde artık insanlık gösteriş olmuş,sosyal deney olmuş,kendini diğer insanlara kanıtlamak olmuş,herşey okadar yapmacık ve sahte ki inanmamak için bazen kendini sorguluyor insan.

İyilik yapmak için iyilik yapılmıyor artık kendimin reklamını yapmak için,insanlara kendini göstermek için çoğu insan iyilik yapmaya başladı. Dürüst değiliz maskelerle yasıyoruz. İnsanlar duymak istediklerimizi söyleşin diye yasıyoruz. Kendimiz olamıyoruz. Lüks mekanlar,güzel yerler merak edildiği için değil sırf gitti desinler diye gidiyoruz. Sosyal medya üzerinden gösteriş için yarış yapar hale geldik.

Neden kendimiz olamıyoruz. Neden neysek o olduğumuzu göstermek istemiyoruz. Bu kadar önemli mi gerçekten insanların ne dediği, peki kötü günde nerdeler,sağlık konusunda nerdeler, ne gibi bir yararları oluyor bilen var mı?

Bir iyilik yapmak için gösteriş şartmı,gizli kalması çok mu zor. Bir Güleryüz, bir samimi muhabbet,karşılık beklemeden insanca davranmak bukadar basitken neden zoru seçeriz hep.

Ben inanıyorum iyi insanlar hep var. Ne zaman sosyal medyadan uzaklaşırsak okadar iyi ve mutlu bir insan oluruz. Ne zaman bir insanlık yapmak istersek bunun gizli kaldığında daha çok mutlu olduğumuzu anlayacağız. İnsanlar sizi bişey yaptığınızı görüp sevmesin. Gülüşünüzle,muhabbetinizle sevsin. Ozaman hersey daha sağlam oluyor.

İyilik hep kazanacak. Ne zaman samimi,gösterişsiz olursak eğer biz de kazanacağız...

Not:İlk yazım içimden gelenleri paylaşmak istedim, yazım ve imla kurallarında eksikliğim olabilir ama olsun en azından kendim oldum taklit yapmadım.. :)

Gülen yüzünüz hiç solmasın, Sevgilerimle...

Aliko.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder